quinta-feira, 27 de maio de 2010

Coastal Scents Camo Quad


Hello! Long time no see! I recently got my Coastal Scents Medium Camo Quad concealer ($7.45) and all i have to say is that i love it! Really, i was not expecting it to be this good despite the good critiques on the web. It's super soft and light texture and we can mix the 4 different shades to create unique tones to each area in our face. The white one can also work as a highlighter or as eye shadow base. I like it and recommend it :)
Have fun!

[PT] Olá! Já há algum tempo que não fazia um post, mas entretanto recebi a minha encomenda da Coastal Scents, o corrector Camo Quad no tom médio ($7.45). Só tenho a dizer que adorei! Apesar de ter lido boas criticas não esperava esta qualidade. É super suave e leve e o melhor é que podemos fazer diversas combinações de tons para diferentes àreas do rosto, pois vêm com 4 cores diferentes, 3 tons "de pele" e um branco, que também pode servir como base de sombra ou iluminador. Eu gostei e recomendo :)
Beijinhos!

2 comentários:

Velma Williams disse...

It sounds good, not bad :)

El'Aundra Dolce disse...

So I saw you on Dulce Candy's Blog. I wanted to invite you to follow my blog. I developed the idea for "Featured Followers©" where I promote my followers. You can follow me @ www.edkdolce.blogspot.com Leave me a comment if you want me to follow you!

*Elle